Płaski brzuch: jak osiągnąć efekty?

Uzyskanie efektu płaskiego brzucha to jedno z najtrudniejszych wyzwań, gdy staramy się o smukłą sylwetkę. Często bywa tak, że ćwiczymy regularnie, a efektów nie widać.

Zadbaj o dietę

W przypadku rzeźbienia mięśni brzucha bardzo ważna jest dieta. Przede wszystkim należy trzymać dyscyplinę nad rodzajem i częstotliwością spożywanych posiłków. W pierwszej kolejności odstawiamy słodkie, gazowane napoje i soki, a zastępujemy je wodą mineralną (niegazowaną). Po drugie, nastawmy się na spożywanie produktów zawierających spore dawki błonnika. Dzięki temu poprawimy pracę jelit i pozbędziemy się wrażenia ciężkości. Po trzecie, ze względu na to, że w porze wieczornej nasz metabolizm staje się wolniejszy, najlepszą kolacją – oczywiście nie jemy jej na krótko przed snem – będzie coś lekkiego, bez węglowodanów.

Jak uzyskać pożądany efekt?

Dobrze, przejdźmy zatem do meritum. Intensywne brzuszki robione codziennie niekoniecznie przyniosą pożądany efekt. Dlaczego? Otóż niezwykle ważne jest włączenie do programu treningowego ćwiczeń aerobowych, czyli przykładowo jazdy na rowerze lub biegania. Przez to, że warstwa tłuszczu pokrywa mięśnie brzucha, nawet najbardziej ciężkie treningi nie sprawią, że w tym miejscu pojawi się "kaloryfer". W związku z tym niezbędnę będą ćwiczenia, które spalają tłuszcz. Jak już pozbędziemy się nadmiaru tłuszczu z okolic brzucha, można przystąpić do pracy nad mięśniami.

Wykonywane ćwiczenia należy zastosować do każdego mięśnia na brzuchu, więc same brzuszki nie wystarczą, ponieważ angażują tylko jeden – mięsień prosty. Pracujmy też nad dolną częścią brzucha, boczkami oraz talią.

Jakie ćwiczenia wykonywać?

Decyzja o pracy nad pięknym brzuchem na ławeczce treningowej skutecznie pomoże nam uzyskać oczekiwane rezultaty. To także komfort korzystania z treningu, który wykonywalibyśmy na siłowni – dzięki temu można ćwiczyć w domowym zaciszu i, przykładowo, słuchając ulubionej muzyki. Ławkę treningową można złożyć, co pozwala zaoszczędzić sporo miejsca, a regulacja ustawień pomoże dopasować ją do preferowanego stylu ćwiczeń.

Skośna ławeczka do ćwiczeń to przyrząd służący do treningu prawie wszystkich mięśni brzucha, co jest, jak wspomnieliśmy wyżej, bardzo ważne w pracy nad piękną sylwetką.

Warto wiedzieć

Dostawa i płatność

Wysyłka trampolin ogrodowych już od 15 zł!

Kontakt

Przyjmujemy zamówienia telefoniczne.

0 801 000 610 (58) 746 37 97

Złóż zamówienie telefonicznie! poniedziałek 8:00 - 18:00 / wtorek - piątek 8:00 - 16:00

0 801 000 610 z telefonu stacjonarnego

(58) 746 37 97 z telefonu komórkowego